Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

School-Based EFL Teacher Professional Development for Task-Based Language Teaching: An Ethnographically-Informed Case Study of Rural China - Jing Yixuan - cover
School-Based EFL Teacher Professional Development for Task-Based Language Teaching: An Ethnographically-Informed Case Study of Rural China - Jing Yixuan - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
School-Based EFL Teacher Professional Development for Task-Based Language Teaching: An Ethnographically-Informed Case Study of Rural China
Disponibilità in 3 settimane
138,86 €
-5% 146,17 €
138,86 € 146,17 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
138,86 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
138,86 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
School-Based EFL Teacher Professional Development for Task-Based Language Teaching: An Ethnographically-Informed Case Study of Rural China - Jing Yixuan - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book investigates the efficacy of a teacher educator collaborating with rural Chinese teachers of English to activate agentic adoption of task-based language teaching (TBLT). Set in rural northwestern China, the book traces the researcher's role as a participant-observer, during which she conducted a 12-week immersive study in a rural secondary school. The initial approach focused on understanding and trust-building, followed by the development of a collaborative partnership with teachers, and results demonstrate that given appropriate guidance and assistance, rural Chinese teachers successfully incorporated tasks into their classrooms to encourage increased motivation for learning and communicating in English. This book will be of interest to students and scholars of applied linguistics, language education, and TESOL, and the author demonstrates that true teacher educators are more effective as learning partners to teachers than simply a coach or lecturer.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
319 p.
Testo in English
210 x 148 mm
9783031640018
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore