Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Journeys Towards Intercultural Capability in Language Classrooms: Voices from Students, Teachers and Researchers - Martin East,Constanza Tolosa,Jocelyn Howard - cover
Journeys Towards Intercultural Capability in Language Classrooms: Voices from Students, Teachers and Researchers - Martin East,Constanza Tolosa,Jocelyn Howard - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Journeys Towards Intercultural Capability in Language Classrooms: Voices from Students, Teachers and Researchers
Disponibilità in 2 settimane
70,10 €
70,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
70,10 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
70,10 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Journeys Towards Intercultural Capability in Language Classrooms: Voices from Students, Teachers and Researchers - Martin East,Constanza Tolosa,Jocelyn Howard - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This open access book presents an account of five teacher educators who, over a two-year period, undertook a research project with five teachers of languages other than English in pre-secondary schools in New Zealand.  Their collaborative aim was to develop students’ intercultural capability in the context of learning a new language. The school participants were typical of many in New Zealand’s pre-secondary sector; the teachers had limited language-teaching experience and limited prior knowledge of how to develop the intercultural dimension in their language classrooms, and the students were largely at the beginning stages of learning a new language. The book discusses the findings obtained using a range of data collection methods, including classroom observations, reflective interviews with teachers, and focus groups with students. It documents instances of breakthrough and growth for teachers and students and reveals the problems and tensions. Lastly, it reflects on the lessons learned in the course of this project and speculates on the roles that teacher education needs to play if the goal of intercultural capability is to be better achieved in language classrooms, both in New Zealand and internationally. Of interest to a wide range of stakeholders in the area of education, the book allows readers to gain an understanding of the opportunities of working with teachers through an action–research model, alongside the challenges that this brings and ways in which intercultural capability may be strengthened.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Intercultural Communication and Language Education
2022
Hardback
182 p.
Testo in English
235 x 155 mm
465 gr.
9789811909900
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore