Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Myths and Misconceptions about Teaching: What Really Happens in the Classroom - Vicki Snider - cover
Myths and Misconceptions about Teaching: What Really Happens in the Classroom - Vicki Snider - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Myths and Misconceptions about Teaching: What Really Happens in the Classroom
Disponibilità in 2 settimane
80,30 €
80,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
80,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
80,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Myths and Misconceptions about Teaching: What Really Happens in the Classroom - Vicki Snider - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Here, author Vicki Snider describes six teaching myths that prevent reform in education. These myths affect all students, but especially hurt low-performing students-those with disabilities or risk factors. Based on her perspective as a longtime classroom teacher and teacher educator, Dr. Snider examines the beliefs that guide teaching practices. She uses current research on teaching reading to illustrate the faulty premises that underlie the myths and how they ultimately affect children and adolescents. Together, these myths expose an approach to teaching that is highly contextual and idiosyncratic, leaving little room for the inherent absolutes in school reform efforts. The six myths: _ Process _ Fun _ Eclectic instruction _ Good teacher _ Learning style, and _ Disability Myths and Misconceptions about Teaching features: _ A description of the historical, sociological, and philosophical forces that reinforce these myths _ A comparison of the field of education to medicine in an attempt to explain why there is so much reluctance to embrace a science of teaching This book should be of interest to teachers, professors, parents, school board members, and graduate students.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2006
Paperback / softback
232 p.
Testo in English
229 x 163 mm
363 gr.
9781578863464
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore