Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of Two New Instruments Administered by Childcare Educators - Anders Hojen,Dorthe Bleses,Philip S. Dale - cover
Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of Two New Instruments Administered by Childcare Educators - Anders Hojen,Dorthe Bleses,Philip S. Dale - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of Two New Instruments Administered by Childcare Educators
Disponibilità in 2 settimane
27,20 €
27,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of Two New Instruments Administered by Childcare Educators - Anders Hojen,Dorthe Bleses,Philip S. Dale - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This Element has two main purposes. Firstly, it discusses purposes, advantages, and disadvantages as well as the challenges of different formats of language assessment, concluding with a focus on educator-administered language assessment in early childhood and education programs. It addresses the selection of assessment domains, the trade-off between brevity and precision, the challenge of assessing bilinguals, and accommodating the requirements of funders (e.g., government agencies) and users (e.g., educators and schools). It draws on lessons learned from developing two instruments for a national Danish-language and preliteracy assessment program. Secondly, it introduces those two educator-administered instruments-Language Assessment 3-6 (LA 3-6) and Language Assessment 2-year-olds (LA 2)-with respect to content, norming, gender and socioeconomic influences as well as psychometric qualities. The intention is that this experience can help enable the extension of the educator-based approach to other languages and contexts, while simultaneously acknowledging that linguistic and cultural adaptations are crucial.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Elements in Research Methods for Developmental Science
2022
Paperback / softback
75 p.
Testo in English
228 x 153 mm
172 gr.
9781108927178
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore