Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Business Models for Industry 4.0: Concepts and Challenges in SME Organizations - Sandra Grabowska,Sebastian Saniuk - cover
Business Models for Industry 4.0: Concepts and Challenges in SME Organizations - Sandra Grabowska,Sebastian Saniuk - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Business Models for Industry 4.0: Concepts and Challenges in SME Organizations
Disponibilità in 3 settimane
61,84 €
-5% 65,09 €
61,84 € 65,09 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
61,84 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
61,84 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Business Models for Industry 4.0: Concepts and Challenges in SME Organizations - Sandra Grabowska,Sebastian Saniuk - cover

Descrizione


Utilizing Industry 4.0 technologies is essential to meet consumer expectations of personalized products and services but not without obstacles and challenges. This book provides comprehensive knowledge on the operating conditions and challenges of small- and medium-sized enterprises operating in the era of Industry 4.0 and proposes a Business Model 4.0 concept. The authors provide insights on the general conditions for the development of Economy 4.0 and Society 5.0, the expectations of modern consumers in product personalization, customization, servitization and the SME sector's requirements. In addition, the book offers a business model of cooperation between enterprises and the concept of rapid network prototyping methodology for the implementation of personalized products. It proposes the creation of e-business platforms that will allow for better integration of the customer with the manufacturer and the possibility of greater involvement in product configurations. The empirical research offered in this book will provide valuable insights for scholars and upper-level students across business disciplines, including strategic management, entrepreneurship, technology and innovation management.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology
2024
Paperback / softback
146 p.
Testo in English
234 x 156 mm
280 gr.
9781032329321
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore