Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Entrepreneurial Marketing and International New Ventures: Antecedents, Elements and Outcomes - cover
Entrepreneurial Marketing and International New Ventures: Antecedents, Elements and Outcomes - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Entrepreneurial Marketing and International New Ventures: Antecedents, Elements and Outcomes
Disponibilità in 2 settimane
75,90 €
75,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
75,90 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
75,90 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Entrepreneurial Marketing and International New Ventures: Antecedents, Elements and Outcomes - cover

Descrizione


The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship. The analysis of this concept, and designing a model of EM antecedents, elements, and outcomes that was tested on the basis of empirical studies covering companies from three European countries, explores and develops the field of international marketing and entrepreneurship. The book examines the role of entrepreneurial marketing in the internationalization processes of new ventures and adopts both qualitative and quantitative methods for analyzing the antecedents and characteristics of entrepreneurial marketing, as well as their relationships with internationalization activities and firms’ performances. It goes on to show how the application of entrepreneurial marketing may lead to an accelerated internationalization of companies originating from a transition market, as well as the Western-European markets. It addresses these topics with regards to entrepreneurial marketing and management and will be of interest to researchers, academics, managers, entrepreneurs, and students in the fields of international business, international marketing, and entrepreneurship.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Studies in Entrepreneurship
2022
Paperback / softback
208 p.
Testo in English
229 x 152 mm
285 gr.
9781032336633
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore