Global inclusion. Changing companies: strategies to innovate and compete

Andrea Notarnicola

Editore: Franco Angeli
Formato: EPUB con DRM
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 2,47 MB
  • EAN: 9788891723550
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente

Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente

€ 17,00

Venduto e spedito da IBS

17 punti Premium

Scaricabile subito

Aggiungi al carrello Regala

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Descrizione
Andrea Notarnicola’s new book describes the new strategies being adopted by companies to combat conformism. In its composite variety, every company is a small but sizeable universe that works better when it explicitly adopts criteria of inclusion and innovation. In an in-depth examination, the book also reports the case of businesses in Italy that have decided to apply this strategy in promoting the inclusion of GLBT people to create a fertile, authentic work environment for everyone.