Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation - cover
Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation
Attualmente non disponibile
69,39 €
-5% 73,04 €
69,39 € 73,04 € -5%
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,39 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,39 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Innovation based in data analytics is a contemporary approach to developing empirically supported advances that encourage entrepreneurial activity inspired by novel marketing inferences. Data Analytics in Marketing, Entrepreneurship, and Innovation covers techniques, processes, models, tools, and practices for creating business opportunities through data analytics. It features case studies that provide realistic examples of applications. This multifaceted examination of data analytics looks at: Business analytics Applying predictive analytics Using discrete choice analysis for decision-making Marketing and customer analytics Developing new products Technopreneurship Disruptive versus incremental innovation The book gives researchers and practitioners insight into how data analytics is used in the areas of innovation, entrepreneurship, and marketing. Innovation analytics helps identify opportunities to develop new products and services, and improve existing methods of product manufacturing and service delivery. Entrepreneurial analytics facilitates the transformation of innovative ideas into strategy and helps entrepreneurs make critical decisions based on data-driven techniques. Marketing analytics is used in collecting, managing, assessing, and analyzing marketing data to predict trends, investigate customer preferences, and launch campaigns.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Data Analytics Applications
2023
Paperback / softback
182 p.
Testo in English
234 x 156 mm
660 gr.
9780367697648
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore