Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior - cover
Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior
Disponibilità in 2 settimane
276,50 €
276,50 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
276,50 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
276,50 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior - cover

Descrizione


The marketing world is transforming in this era of unprecedented technological advancement, changing consumer tastes, and evolving social norms. As information flows freely and brand loyalty becomes a coveted prize, understanding what motivates consumers to choose one brand over another is paramount. Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior is an authoritative exploration of the dynamic interplay between consumers, brands, and the evolving digital environment. This book dives into the contemporary consumer behavior. The narrative reveals the phenomenon of brand activism as a significant force reshaping the marketing battlefield. No longer content to remain apolitical, brands are increasingly taking stances on pressing social and environmental issues. The book critically examines the dynamics of successful brand activism and explores customer reactions to companies championing social causes. The book illuminates the transformative trends of e-commerce, mobile shopping, and omnichannel strategies in digital retail. It scrutinizes how customers navigate the digital economy, the influence of social media on their decisions, and the ethical implications of data-driven marketing. Ethical considerations take center stage, addressing issues such as the ethical implications of artificial intelligence, corporate accountability in the digital environment, and the delicate balance between innovation and ethics. Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior aspires to catalyze positive change. It provides a theoretical understanding and bridges the gap between theory and practice. The book incorporates real-world examples and practical tactics, making it an invaluable resource for marketing scholars, researchers, professionals, educators, and graduate students. The focus on ethical marketing practices, brand activism, and corporate responsibility contributes to current research by providing data-driven insights and addressing the ethical challenges of evolving marketing tactics.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
2024
Paperback / softback
341 p.
Testo in English
254 x 178 mm
9798369347225
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore