Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stories Out of School: Memories and Reflections on Care and Cruelty in the Classroom - James L. Paul,Terry Jo Smith - cover
Stories Out of School: Memories and Reflections on Care and Cruelty in the Classroom - James L. Paul,Terry Jo Smith - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Stories Out of School: Memories and Reflections on Care and Cruelty in the Classroom
Disponibilità in 2 settimane
60,10 €
60,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
60,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
60,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Stories Out of School: Memories and Reflections on Care and Cruelty in the Classroom - James L. Paul,Terry Jo Smith - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The changes in how we understand and study teaching and learning are uneven. Strongly held beliefs support the changes and equally strongly held beliefs challenge them. However, the discourse about teaching and learning and our understandings of the nature of educational research have changed rather dramatically in the last two decades. These changes form the context for the work described in this book on stories out of school-adult memories of their teachers. The authors have been guided by the work of Jackson (1992), Noddings (1992), Eisner (1998), Palmer (1998), Coles (1989), and Lindley (1993), among others, who have focused on the qualities of life experienced by children, particularly in the classroom. Interests have centered on memory, meaning, and the self in relationship. Using a database of letters written by adults (most of whom are teachers or are preparing to be teachers) to their former teachers, the authors examine the interpersonal spaces shared by teachers and students and the kinds of unacknowledged pedagogies created in those spaces. They are interested in the ethics of experienced pedagogies and the implications of those pedagogies for educating teachers.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2000
Paperback / softback
164 p.
Testo in English
9781567504774
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore