Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Why We Teach Science: (and Why We Should) - John L. Rudolph - cover
Why We Teach Science: (and Why We Should) - John L. Rudolph - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Why We Teach Science: (and Why We Should)
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
23,74 €
-5% 24,99 €
23,74 € 24,99 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
23,74 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
23,74 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Why We Teach Science: (and Why We Should) - John L. Rudolph - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Few people question the importance of science education in American schooling. The public readily accepts that it is the key to economic growth through innovation, develops the ability to reason more effectively, and enables us to solve the everyday problems we encounter through knowing how the world works. Good science teaching results in all these benefits and more - or so we think. But what if all this is simply wrong? What if the benefits we assume science education produces turn out to be an illusion, nothing more than wishful thinking? In Why We Teach Science (and Why We Should), former high school teacher and historian of science education John L. Rudolph examines the reasons we've long given for teaching science and assesses how they hold up to what we know about what students really learn (or don't learn) in science classrooms and what research tells us about how people actually interact with science in their daily lives. The results will surprise you. Instead of more and more rigorous traditional science education to fill the STEM pipeline, Rudolph challenges us to think outside the box and makes the case for an expansive science education aimed instead at rebuilding trust between science and the public - something we desperately need in our current era of impending natural challenges and science denial.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Hardback
224 p.
Testo in English
223 x 145 mm
428 gr.
9780192867193
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore